1394-10-12 07:52
759
0
25417
توسط کانون " هم کلاسی سلام " گرگان برگزار شد؛

نکوداشت اساتید صاحب قران در گرگان

بسان گذشته ودر اقدامی کم سابقه ، کانون هم کلاسی سلام گرگان ،بار دیگر از معلمین واساتید گران قدر تجلیل نمود.

به گزارش گلستان ما ؛ هم کلاسی ها این بار نیز پیش گام در عرصه ی فرهنگ ، مبادرت به قدرشناسی و نکوداشت ازافرادی نمودند که بیش از نیم قرن از زمان استخدام و خدمت آن ها در جامعه می گذرد.

به گفته سید عباس میرکریمی یکی از صاحب دلان فرهنگی و از یارن ثابت قدم هم کلاسی ها ، کانون ابتدا به فکر تجلیل از افرادی بود که شصت و یا بیشتر از شصت سال از خدمت آن ها گذشته است، سپس به پنجاه سال و به ترتیب ازسنوات دیگر قدردانی نماید.

به علت برخی محدودیت ها و توانایی اندک مالی ، درصدد بودیم که صرفا از افرادی که در محدوده ی گرگان خدمت نموده اند تشکر نماییم ، اما به واسطه ی پیشنهاد هم کلاسی خوبمان آقای حسین صادقلو ، شهردارگرگان ، مصمم هستیم که این کار خوب وپسندیده را در سطح کلان انجام و به اقصی نقاط ایران تعمیم دهیم و باهمین نگاه بنیاد صاحب قران را در گرگان افتتاح خواهیم کرد تا گرگان سر آمد و پیش گام این حرکت بزرگ فرهنگی اجتماعی درکشور باشد.

صادقلو شهردار گرگان هم در سخنانی کوتاه گفت: بد یا خوب ، من عادت کرده ام که کار را در سطح بزرگ و با کیفیت بالاتر انجام دهم، نگرش من همواره بزرگ است و بنده به عنوان فردی که تحصیل کرده دبیرستان ایران شهر گرگان می باشم ، افتخار می کنم که در این زمینه هم کاری بزرگ ودرخور شان فرهنگ گرگان زمین انجام شود ودر این راستا هرکاری که از من ساخته باشد انجام خواهم داد تا این کار انسان دوستانه تحت عنوان بنیاد صاحب قران تشکیل ورونق بگیرد.

معتقدم ما باید کاری انجام دهیم که دو قرن بعد هم از آن استفاده مطلوب شود ،همانند ساخت دبیرستان ایران شهرگرگان که حدود هشتاد سال قبل ساخته شده و ما هنوز از آن بهره مندیم. حال ما با این امکانات چند برابری باید کاری به مراتب قوی تر وباکیفیت ترازقبل ارایه نماییم .

شایان ذکر است که در این مراسم از تعدادی از معلمین واساتید تجلیل وقدر شناسی به عمل آمد.

جادارد که به هم کلاسی های عزیز وفرهیخته خسته نباشید بگوییم و برایشان خدمت بیشتر به هم نوعان را در گرگان زمین و ایران سرفراز آرزو نماییم .

امید واریم که در کنار شهرداری ، دیگر نهادهای فرهنگی واجتماعی نیز، کانون هم کلاسی سلام گرگان را در این مسئولیت خطیر یاری نمایند و یاد بگیرند که خدمت به پیشکسوتان عرصه ی فرهنگی واجتماعی جزو وظایف شان است.

گزارش بهنام نیک پیام

IMG 32923

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.